Fotboll

Första passet fotboll för denna vecka är avklarad - check!

Viktig match till helgen väntar. 6 matcher återstår av denna säsong och alla är minst lika viktiga! Umeå Södra på hemma plan. Lördag kl 13. Hoppas bara att vädret kan bli bättre tills dess.

Sverige match väntar imorgon. Sverige-Norge i kvartsfinal. Spännande. Hinner dock se en halvlek bara då jag jobbar till åtta. Börjar srax efter kl 15, på så vis hinner jag med föreläsningarna som är på morgonen. 10-12 första, sen 13-15, den andra.


Imorse blev det som jag förmodade. Underbar promenad i den skönaste höstvädret. Frisk luft och bästaste muiken i öronen. 50 minuter hann jag med. Dagarna blir helt annorluda efter en morgonpromenad. Hela jag blir på bättre humör, och det gillar vi ju stort.


Nu ska jag skriva lite mer på inlämningsuppgiften som jag snart hoppas att jag kan vara klar med. Nya inl. uppgifter har jag redan fått som jag ska göra. Men tänkte först försöka bli klar med den här.


Om solen skiner imorgonbitti kommer jag definitivt att vara uppe med tuppen. Promanad och allt vad det innebär innan föerläsningarna!



So long...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0