FREDAG!

Bloggtorka? Nejdå, det är bara jag som har lite för mycket att stå i. För mycket att göra, för mycket för att jag ska hinna med allt. 2 veckor till tentan. Anatomi. Känns sådär. Mycket som ska hinnas lära in och just nu känns det som att jag inte har den tiden jag vill ha för att hinna plugga. Men det ska nog gå. Vill man så kan man!


Alltså, mycket plugg den sista tiden och tyvärr inte alltför mycket träning. Hunnit med 2 pass gym denna vecka, blir ett på söndag också men helst ska jag ju köra 4pass/veckan. Men man måste prioritera och planera.

Dags för Falun. Blir praktik-moment. Kolla muskler och göra lite övningar. Sen väntar jobb och efter det träning.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0