Go Kväll

2 föreläsningar idag, och jag är helt slut. Arbetat oss igenom benets och fotens anatomi, och kroppens rörelselära och biomekanik. Det var inte mycket jag hängde med på. Sjukt snabba föreläsningar och språket var grekiska. AAaaaa.... Hur ska jag möjligen kunna lära mig alla desa saker? Gärna inom 20 dagar också. Detta är en gåta för mig.. Men motgång föder framgång. Eller något sånt.

Kvällen har spenderats med M och Tone. Lagat käk och kollat på en helvetes match som Sverige förlorade. Vad hände liksom? Så fruktansvärt tråkigt!!

Ingen resa är bokad, men vi vet vilken vi ska boka.. tror vi. 27 dec-23 nov. ca: 7000kr. Helt ok. Och Tone du vet, Springdojjorna ska med!! Här blir det träna av! :)




Nu väntar sängen och en jälva laddning till morgondagens match!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0