Godmorgon

Tisdag idag och jag är ledig. Känns skönt. Dock har jag lite panik för idag måste jag städa. Det är stor städning på g.. =( Men ju snabbare jag städar desto snabbare har jag tid för nått annat kul! =)

Tänkte ta en promenad i dag, men shit var det blåser. Hoppar nog den och kör en intensiv städning så kanske det blir samma lika. Blir ett pass på gymmet också sen ska jag hinna med lite solning.

Fotbollsträningarna är framflyttade till kl 18.00-19.30 istället för 19.30-21 resten av säsongen. Det är väl det bästa som har hänt på länge. Gårdagens träning var ingen hit direkt. Svinkallt och inte nog med det så regnade det. Mycket bra kombination det där. Ikväll kommer Jenka och tränar, ska bli grymt kul att träffa och att lira lite boll med henne!! PÅ tok för längesen. Gamla goda Ornäs tiden.

En träff med JärnGänget ska inbokas. En tripp till sthlm, och det tackar man ju aldrig nej till! Längtar sååå!!!!!



Nej, om man skulle ta och ta tag i städningen då kanske... Ja jag tror det!






So long...





 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0