REGN

Vädret är inte det bästa, fy fan! Regn är knappast en favorit. Det lilla underbara med detta är möjligen att jag kan sitta och drömma mig bort till Thailands härliga strander!! Mmmm.... Idag är det dags. Att boka resan. Hittade en fantastisk bra resa. 27 nov-23 dec. För ca 6500kr, och med bra reslängd. Hoppas resan finns kvar bara.

1 träningspass denna vecka + någon morgonpromenad. Det är inte så att jag hoppar av lycka direkt. Men man behöver nog sånna här veckor också. Nästa vecka får jag väl kompensera med att köra dubbelt så mycket! =)


Nu ska det hängas lite tvätt, sedan är det frukost och att packa väskan för att sedan bege mig in till Falun på föreläsning. Grundläggande biomekanik och träningslära. Sedan är det benets anatomi och funktion som ska gå igenom.


OVER AND OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0