SJUK LÖPTUR!!

Det var den bästaste springturen jag haft på länge, och då menar jag riktigt länge! Det gick riktigt bra. Höll ett grymt tempo och sträckan blev bara längre och längre. Hade inte planerat att springa den vändan jag sprang men under tidens gång så kom jag hela tiden på nya och längre vägar att ta. Sprang i 42min, och nu måste jag ju bara mäta sträcka så jag vet hur långt jag sprang. Benen var lätta, andningen gick bra... Jag vet inte vad det kan bero på, kanske gjorde det lilla naturgodiset jag köpte igår en verkan? Energiladdning. Hur som helst, jag är nöjd!



Har duschat och fått i mig den underbara frukosten. Gröt och proteinpulver. Mmmm...

 

 

 

Nu ska jag öppna böckerna en stund innan det är dags att göra iordning sig för jobb!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröt - blää, proteinpulver - bläääääääääääääääääää Blåbär: mmmmmmm :D

2009-09-19 @ 23:53:35
Postat av: Karin

och det var jag som tyckte så ;) ha ha... glömde skriva mitt namn - och jag står för att jag tycker de e bläääääääääääääää!! Morgonpromenad imon?? :)

2009-09-19 @ 23:57:07
Postat av: Angelica

Ingen promenad idag Karin.. Idag fick jag sova lite längre! =)

2009-09-20 @ 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0