Söndag

Helgen har varit bra, förutom pissmatchen så har den varit bra.
Fotbollen är något som ligger mi varmt om hjärtat. Dom gånger det inte går vägen och vi förlorar blir jag så sjukt besviken. Varje gång. Detta är inte bra för mig. Jag är en sjukt dålig förlorare och jag tror att alla mina vänner en eller en annan gång, tyvärr, har fått smakat på detta. Jag vet att fotboll bara är en sport men när man är så tävlingsinriktad och målmedveten som jag är så kan man inte annat än att bli besviken. Tyvärr.
Här gäller det att bryta ihop och komma igen. Måndag imorgon och en ny vecka väntar. Nya möjligheter och nya tag!

Lördag kväll blev en lyckad kväll. Jag och Tone firade Erica som fyllt år. Vi käkade tacos, pratade massa gamla minnen och kvällen slutade på stan och på bolanche. Vi hade hel enkelt en underbar kväll. Tack vänner!! ♥♥♥

Dagen har spenderats en stund på jobbet, ett kort pass och det var precis vad jag behövde. 12-16 och inte en minut längre. Tone kom hit en stund nu på kvällen,vi skulle boka resan men blir av i morgon istället. Måste ta tag i och ringa upp resebolaget för att få svar på lite frågor först innan vi bokar. Men tro mig.. Nu vill jag bara ligga på Thailands vackra stränder och leva livet!


Ledig måndag och tisdag. Kom precis right on time. Massa massa massa massa skolarbete som ska göras. Inlämningsuppgifter till höger och vänster. Måste få dom gjorda. Så kl 8 ska jag försöka vara i Falun. Dags att få sig skönhetssömn nu. GODNATT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0