Bed Time


Sitter framför teven och datorn. Bra kombination där. Försöker kika igenom utbildningarna jag ska söka ännu en gång. Imorgon när jag är ledig, från fotbollen alltså, tänkte jag passa på att anmäla mig och skicka in allt detta. Tänkte vara i god tid för en gångs skull, jag vet en dag. Sista anmälningsdatumet är på torsadg, den 15:e men att fixa klart allting en dag innan är för mig att vara ute i god tid!

Hann med ett gympass innan fotollsträningen också, blev ett bröst och triceps pass. Jag var riktigt laddad och passet gick grymt bra. Därefter väntade fotbollsträning och det var match som gällde hela träningen. Vinst för mitt lag med 2-0. Nu var det ganska oväsentligt då meningen med denna match var att få koll på amerikanskorna i första hand och sedan, självklart, spela ihop oss mer inför helgens match.


Nu är det dags att hoppa i säng. Trött som få. Imorgon tänkte jag ge mig ut på årets (!) första löppass. Hoppas vädret bara håller i.


Sov gott allesammans!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0