...


Hemkommen från jobbet för en stund sen. Tur man hann cykla hem innan regnet kom. Har käkat lite mellis, äggmacka och lite nötter. Fastnar alltid vid dom där jävla nötterna. Sjukt. Nu sitter jag här och samlar kraft till att hänga tvätt. Tänkte köra ett pass på gymmet också. Men tar jag inte tag i tvätten snart så blir det inget...Fotbollsträning väntar ju kl 18:45. Det är ett axel och mage pass som står på schemat isåfall...

Imorgon är det redan fredag. Veckorna går så fruktansvärt fort, inte mig emot. Men tyvärr så går helgen på lika mycket på tok för fort. Det är jag däremot inget vidare fan av. Helgerna ska också alltid vara så fullproppade med saker man ska hinna göra. Jobbigt. Så när ska man hinna ta det lugnt?


Nej, tvätten var det....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0