Förbereder...

...mig för dagens träningspass.

Har hunnit ändra mig igen, som vanligt. Blir inge långlöp som det ser ut nu. Åker till gymmet och kör ett pass och kör sedan kondition efter det istället. Det är ju fettförbränningen jag vill åt och inte långdistanslöpningen.
Har lite små träningsvärk i bröstet idag sedan träningen igår, härligt att man känner att det tar, triceps känns dock som vanligt. Får nog trycka på lite mer där.. =)

Håller nu på att masskoka (?) ägg och medan dom är på kokning ska jag ta och byta om. Sen blir det att ta cykeln till gymmet och därefter ska jag försöka hinna med att sola en snabbis innan jag åker till amerikanskorna i laget som har lovat att bjuda på mat. Underbart. Kan ju inte bli bättre!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0