FREDAG!

Godkväll. Snart är det slut på fredagsmyset. Jobbet gick bra. Blev dock övertid till kl 17, pga inventering. Men det gick hur bra som helst. Dagen flöt på.

Träningen gick bra. Första gången på länge som jag känner mig helnöjd med en träning utan småirritationer. Vet dock inte varför just dessa irritationer dyker upp, men idag klarade jag mig utan dom.  Måste säga att jag har en bra känsla. Mycket bra känsla.

Match väntar på söndag. Enskede borta. Nu jävlar ska dom få smaka på riktigt hårda KIK brudar! Själv drar jag dock redan imorgon mot huvudstaden och hälsar på Tone för första gången i hennes lya. Tone lirar mot Julia och Sundsvall kl 15 så det ska bli kul att se dom spela. Kvällen är inte planerad. Det blir antagligen mys och en massa prat då det var sjukt längesen, och då snackar vi riktigt längesen vi sågs. (förutom matchen förra helgen)


Fick hem ett paket idag. Alltid lika spännande. Det var böckerna till sista FoS utbildningen som går av stapeln i slutet av maj. Jag längtar så, då det den här gången handlar mer om gym träning. Can´t wait!



Men nu så mina vänner är det dags att hoppa i säng och vila upp sig inför morgondagens bravader!

GODNATT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0