Gymmet

Hemma efter en bra jobbdag. Dock finns det en hel del att göra, och eftersom ingen var vidare sugen på att jobba över idag så blir det att börja kl 06 imorgon. Phu. Hur ska detta gå? Jag som har problem redan nu med att komma upp?

Laddar med äggmacka innan det är dags att ta sig till gymmet. Idag ska jag prova mitt nya benpass. Älskar när det är dags för nya pass. Nya övningar och ny inspiration. Solen skiner så kanske är det tillfälle att ta cykeln till gymmet?
Denna vecka kommer jag inte att ha tid med 4 pass på gymmet därför måste jag nog försöka klämma in ett dubbelpass idag. Ben och rygg skulle inte sitta helt fel. Det får bli ett 2h pass helt enkelt. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0