Har ni blivit lurade idag kära vänner?

1 april och det är dagen man ska passa sig för. Idag får man luras. Ingenting jag har blivit drabbad av än så länge ska man väl kanske säga. Sitter och bläddrar i dagens tidning, BT, och försöker lista ut vad som är dagens "skämtartikel". Har inte läst igenom någon, kollar mest på rubrikerna, och såhär långt så tror jag att det är artikeln där man ska kunna besikta bilen via nätet. Men, nuförtiden händer det så sjuka grejer så det förvånar mig inte om det skulle vara så. Eller? Nej... Det kan väl aldrig gå? Att få igenom bilen på besiktningen via nätet. Jag tror dock att chansen är minimal.


Jobbade till 3 idag. Vi var klara och fick smita iväg lite tidigare. Åkte till gymmet direkt för att skriva provet, och hur gick det då? Om jag säger såhär, det märktes att jag inte hade pluggat något. Helvete. Nu ska man behöva var orolig för att man inte klarar det där också. Fan.

Blev ett pass på gymmet också. Bröst och triceps. Nu är jag riktigt slut. Har fått i mig lite käk. Nu ska jag plocka ihop här hemma sen är det dags för träningspass nr 2. Fotboll. Ikväll ska jag ta det lugnt och bara njuta av alla lediga dagar som jag har framför mig. Imorgon väntar match annars är vi lediga från fotbollen till tisdag.


Min fina påskhare...






....fylld med gooodis! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0