LÖRDAG!


Godmorgon allihopa!

Blev en liten sovmorgon idag, med tanke på att det är helg och allt. Då får man sova! Hade gärna sett mig själv på en liten promenad innan frukost men detta väder gör ju inte en sådär toppen pigg på mornarna precis. Så det blev helt enkelt uteslutet. Vad hände med solen från igår?

Gårdagen bjöd på förbannat god mat och en rolig film. Vi hade bjudit över D, Sarra och Niclas på fredagsmys och dom stod helt klart för ett trevligt sällskap.


Dagen är lite oklar för Bengtsson. Gymmet hade varit ett alternativ men det är stängt idag pga temadag med F&S instruktörer och ledare. Har anmält mig till detta men känner mig inte så pepp på det nu ändå.
Gustafs spelar match mot Mallbacken så där har vi ett annat alternativ... Men jag vet inte. Vädret är ju så sjukt tråkigt så det kanske är bäst att man går in och drar täcket över sig igen? Hur skönt vore inte det!


Usch jag har tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0