Vila mig i form?

Det blir inget gym idag. Det har inte blivit det på hela vackan. Jag tror jag ska prova på den dära vila-mig-i-form metoden det här veckan. Om det inte blir gym på torsdag då vi har sen fotbollsträning förstås. Men gym 1 gång denna vecka blir isåfall nytt rekord.

Alltså, varken fotboll eller gym idag. Hmm.. what to do then?

Känner att det är mycket som måste fixas här hemma.. Ska handla, laga mat och sen vill jag bara ta det lungt och komma i säng tidigt idag. Måste sova ikapp alla timmarna jag missade igår.

Så kanske en tupplur skulle sitta fint?





Kommentarer
Postat av: Andreas Hansen

Tjena Bengan. Jag tänkte höra med dig om du fortfarande har nån kontakt med den där Adidas snubben. När ni var till oss så hittade jag en sko som jag tyckte om. Har letat efter den men hittar den inte. :( Så tänkte höra med dig om du vet mer, eller om man kan beställa den. Hör av dig till mig på 073-6519838.



MVH /Andreas Hansen (Idas sambo) :)

2010-04-21 @ 18:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0