BINGO!


Dags att köpa pennor inför bingon


Pennor, dricka och godis. Vi är redo för bingooo!


Köpa lotter


Lotter och en smörgås


Det är i EDZ:an det händer











Inge bingo....


Besvikna över att vi aldrig fick tuta fastän vi var ganska nära



Det var gårdagen det. Alltså, inge bingo.. Men vi är inte bittra. Godiset svek inte och vi hade det så mysigt. Måste göras om snarast! =)

Efter jobbet blev det ett armpass på gymmet och därefter väntade fotbollsträning. Sjuk bra träning, bra fart och man märker att alla är på G inför helgen. Som det ska se ut helt enkelt.

Imorgon är det äntligen fredag. Ge mig ge mig ge mig heeelg! Jag behöver sovmorgon och lite ledighet.

Nu väntar häng i soffan en stund sedan sängen.


GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0