FridayNight!


Träningen och instruktionen är avklarad. Genrepet är avklarad. Imorgon gäller det! Som jag längtar! Wieee... =)

Efter träningen drog jag, Sandy och kycklingarna Elin och Julia och käkade på Fortuna. Riktigt gott. Nu väntar allt annat än fredagsmys... Alltså inge film och godiskväll. Det är dags att åka hem till amerikanskorna och där är det alltid livat.. Inte lugnt än på några timmar.


Jag hoppas dock att jag kan slappna av inför morgondagens drabbning och försöka tänka på annat än bara muskler och massa gymövningar.. =)

Ledig helg, ledigt från alla måsten. Skönt! Helgen är mer än efterlängtad!




Ha en trevlig fredag allesammans!




Kommentarer
Postat av: Anders

Snygg bild på dig :-)

2010-11-22 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0