Måndag

Sliten efter en dag på jobbet och det är bara måndag.. Känns ju sådär.
 Helgerna går på tok för fort!

Har hunnit med att fixa med lite viktiga, måste-göra-grejjer nu sen jag kom hem från jobbet.

Anmält mig till högskoleprovet och kollat upp böcker till kurserna och nu ska jag ta mig till biblioteket för att förhoppningsvis kunna låna dessa böcker. Kurserna startar redan nästa vecka. Det gäller då att vara väl förberedd.


De två kurser som jag kommer att läsa på distans är:

Medicinskbaskurs- Näringslära
Mätmetoder för idrottare- inriktning nutrition och kroppssammansättning


Känner mig riktigt inspirerad måste jag säga!

Dags att packa väskan till träningen senare och bege sig mot stan och bibblan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0