SURT!


Min efterlängtade debut som gyminstruktör gick åt pipskogen. Eller den uteblev. Jag och en till gyminstruktör hade bokat samma tid, kl: 17. Hon hittade sin kund men inte jag. När klockan passerat 17 checkade jag datorn och det visade sig att hennes kund hade avbokat men inte min!!! Så där satt hon med "min" kund. Sjukt surt!!!
Så det var bara att åka hemöver igen.

Det kanske var lika bra för jag hann nästan inte mer än hem och vända så skulle vi bege oss till Vallen. 1h innan avspark för att få lite bra platser, och jag kan ju säga att det var bara inte vi som tänkte så. Tjocksmockt på läktaren, det fanns ingen idé att ens försöka få plats under tak. Så med hjälp utav ett antal tidninar så fixade vi ju denna kväll utan att bli dyblöta.

Härlig vinst blev det också, 2-0 mot självaste Hammarby!! Hela 5 164 personer trotsade regnet och gick på Vallen, grymt!

Efter att vi hade suttit i kö, för att komma ut från parkeringen i sisådär en halvtimme och med inge-mat-i-magen-alls bestämde vi oss för att åka till max och köpa mat! =D Därefter slocknade jag ganksa så snabbt...


Idag är det torsdag och vi närmar oss återigen helgen. Skönt som tusan.

Nu mot jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0