Träningsvärk!


Oh ja... Träningsvärk var ordet för mina armar! Men sånt gillar vi ju!

Klockan är strax två och jag är redan hemma, what?! Japp, lugna dagar på jobbet nu så det var bara att gå hem och njuta av denna underbara fredag!

Laddningen till morgondagens licensiering är i full gång. Sandra, min kusin, är det som ska hjälpa mig så jag kan utföra den här licensieringen, det är nämligen åt henne som jag ska göra en instruktion... =) Jag är inte alls nervös utan jag tycker mer att det ska bli grymt kul!! Vill vara igång nuuuuuu!


Ingen fotboll i helgen utan först på tisdag nästa vecka spelar vi match. Helt ledig alltså. Funderar kanske på att dra till Sthlm men inget är planerat ännu. Först och främst ska jag klara licensieringen!
Träning ikväll och ännu en instruktion. Nu ska jag ut och njuta av det underbara vädret!




Sandra x 2. Sandy och kusin Sandra. Hoppas hon är lika glad imorgon efter passet! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0