gOdNATt


Hemma igen efter en sådär träning. Knappast den bästa kan jag påstå.
Usch och fy.


Var förbi biblioteket innan träningen och hittade de böcker jag behövde till kurserna + lite mer. 1 bok skulle dock beställas från Falun.

Jag har glömt bort hur lungt och skönt det är på bibblan. Jag skulle verkligen behöva en stund där några timmar i veckan. Där skulle jag kunna koppla av. Ha lite tid för mig sjäv till att tänka och bara vara.


kurslitteratur



Tina Nordlunds självbeografi "Genom helvetet" är en bok som jag länge velat läsa.



Nu är det dags att hoppa i sängen... För att förhoppningsvis inte vara lika trött imorgon som jag var imorse.

Sov gott alla! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0