Wiiihhheeee!!


Första gympasset idag på väldigt väldigt länge!! Vilket pass det blev sen då. Hade nästan glömt bort -är det så här kul?? Körde armar och jag fick grym kontakt i alla övningar. Ge mig mer timmar i gymmet, någon!!!

Efter ett sådant pass hade jag inte föväntat mig något speciellt utav fotbollspasset som följde upp tätt efter.. Men ack så fel. Coach var tillbaka och vilken fotbollsträningn det blev. Och för att vara andra träningspasset för dagen så hade jag fortfarande massor med energi kvar. Från uppvärmning till slut var jag heelt speedad. Andra halvan av säsongen är snart i full gång och jag är mer redo än någonsin! Shuuu...


Imorgon är det återigen fredag. (Var det inte det nyss?? Inget mig emot..) Jobb, instruktion, kanske ett rygg, bröst och axel pass och sedan foootbools träning på det! Därefter blir det häng i soffan och fredagsmys! =) Jag gillart!

Nu: -----> SÄNGEN! 


GODNATT!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0