Klirr i kassan!


Goddagens.

Fruktansvärd dålig uppdatering här på bloggen känner jag. Dock har jag inte riktigt kommit till rätta med allt, och såhär inför jul är det ju nog stressigt med allt ändå.


♦ Har fortfarande föreläsningar att kolla igenom, nu återstår endast en! Helt överlycklig. Ska försöka orka kolla på den nu ikväll så jag kan fira jul i lugn och ro.

♣ Förutom stressen att handla julklappar så fyller pappsen 50 år den 28:e och en present till han som redan har allt är ju inte det lättaste.

♥ Konstigt nog blir jag stressad och får lite småpanik när jag inte hinner träna som jag vill då jag måste välja annat som är mer prio.


Så för tillfället längtar jag faktiskt till vardagen igen, när julstressen har lagt sig, när kurserna är klara och när jag kan träna som jag vill och när jag vill igen! Helst av allt vill jag att det ska vara i början av februari då vi befinner oss på Kanarieöarna och firar pappa.



Dagens bästa:

Extra mycket klirr i kassan den här månaden, helt galet. Bra lön från jobbet + 5 veckors semester utbetalda från Team. Snacka om lyx såhär innan jul och allt. :thumbup:



Idag inhandlades det sista till julen, vi snackar i matväg. Storhandling på Ica Maxi, detta kundvagnsrace är alltid lika underbart. Nej, usch och fy. Nu ser jag framemot julaftonsmorgon ännu lite mer varje gång jag ser gröten i kylen. Mums!








Imorgon väntar uppesittarkväll med bingolotto och annat julmys. Paketinslagning, choklad och brödbak.










Förresten, sjuk träningsvärk jag har i ryggen då sen gymmet igår. Wihoo.. snacka om otränad. Aldrig mer 3 veckors ledigt från gymträningen igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0