2 1/2 MEN


I just love it!
2 1/2 men alltså. Så jäva grymt.

Sitter återigen i soffan och kollar TV och datorn är ju självklart med, överallt. Helt otroligt. Jag och M sitter i soffan med varsin dator, det är sjukt.


Gymmet gick bra imorse. Axlar och bröst som fick sig en genomgång. Fotbollspasset gick OK. Känner av lite av baksida lår/rumpan sen igår. Inte någon speciellt bra känsla men förhoppningsvis försvinner det snart! Säsongens första match väntar på lördag och då ska jag vara fit for fight!
Fick en regäl genomgång av strechning efter träningen. Kommentaren jag fick var stel som ett kylskåp. Känns som att jag måste ta streching mer på allvar. Har tyvärr inte tålamod för det men efter den kommentaren är det nog dags att göra något åt det!


Nu ----------> sängen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0