Godmorgon solsken..

.. och lediga dag!

Solen skiner och jag tar sovmorgon. Hmm.. ingen bra kombination trots att den var välbehövd. Ställde klockan på 7 men snoozade ett x antal gånger innan jag slog av den. Vaknade strax innan nio och då var det på tiden att gå upp.

3 träningspass idag var var det var tänkt. Meeeeen... det blir det inte. Tänkte först att jag skulle upp tidigt för att köra ett kardiopass innan frukost, sedan hem käka ta det lugnt för att senare åka till gymmet igen för att köra ett rygg pass. Kände att det skulle bli mycket åkande fram och tillbaka, ja jag vet, jag skulle kunna gå ut på ett löppass. Men jag är så sjukt kräsen av mig. För kallt och springa när termometern visar -10. Så jag tänkte såhär istället: jag tar sovmorgon, äter frukost åker till gymmet och kör mitt ryggpass för att sedan köra kardio efter! Minst lika bra ju! Så får det bli!


Ska maila in en bekräftelse till FoS att jag kommer, sedan fixa några uppgifter men sen blir det att gå ut i det fina vädret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0