GODNATT

Ligger i sängen och kollar runt på datorn. Allt från facebook till olika bloggar. Sjukt vad tiden går fort.
Det jag egentligen skulle göra var att kolla upp mina kompletteringsuppgifter från kursen jag läste. Fick ig på hemtentan, vilket var väldigt väntat så nu har jag uppgifter att göra istället. Har fram till den 28:e på mig.
Tänkte först att jag skulle hoppa över och göra dom eftersom jag tänkte att kursbetyget var oviktigt då jag mest läste för min egen skull och nyfikenhet men nu om jag ska söka till sjukgymnast så kanske det kan vara bra och ha ett bra betyg med sig?! Lika bra att göra det vilket som.



Nu orkar snart inte ögonen hålla uppe längre. Dags att dra täcket över sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0