GULD!

Härligt. Första OS-guldet går till Kalla. Inte alls oväntat. Tjejen är grym! Dock måste jag avsölja att jag inte såg loppet. Själv var jag på fotbollsträning men nyheterna var framme rätt snabbt trots allt.

Igår var det dags för årets största och första storhandling på maxi. Vi är sjukt dåliga på att handla. Jag springer på Ica minst 4-5 dagar i veckan, och det är ju inte bra har jag kommit fram till. Så storhandling till 2 veckor framöver blev det, så får vi se hur det blir med den saken och hur långt all mat räcker.

Idag är jag ledig! Så underbart skönt. Dagens planer: Gympass. Konditionspass. Frissan kl 15. Fotbollsträning kl 18. Thats it.

I fredags blev det lite shopping. Det inhandlades nya träningskläder. Bilder kommer senare. Jag  är riktigt nöjd med köpen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0