Kakbuffé

Träningen gick sådär.. Seg i kroppen och sen var jag inte så super laddad, dessa två är aldrig någon bra kombination när man vill träna.

Nu snart väntar jobb och idag är det The Big Day. Lite internt sådär. För idag ska alla som jobbar baka/köpa något slags fikabröd/kakor jaaa vad som helst! Så idag är det bara att skippa matlådan för dagen kommer att fyllas med en stooor kakbuffé. Haha. Matlådan är självklart med men ja, jag kommer också antagligen frossa i dessa godheter. Vi har helt enkelt för tråkigt på jobbet så vi måste alltid styra upp något. Idag → kakbuffé!


Jobb till 17.30 sen väntar fotbollsträning kl 18. Ingen mv-träning ikväll så idag kommer jag hem i skaplig tid så jag kan ladda till morgondagens match. (om det nu kan sluta snöa för engångsskull)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0