Ny Idol

Godkväll kära läsare. Hemma efter en låång dag på jobbet. Det märks att det snart är lön, sjukt lungt på Kupolen. Men på torsdag smäller det. Lön, lön, lön!
Har fått i mig tacos och en hel del fun light. Nu sitter jag framför teven och OS.

Idag på gymmet fick jag syn på min idol. En 83-årig tant som pumpar muskler. Pumpar är kanske fel ord att använda men shit, 83 år och går på gym. Det ni!
Hon hade fått en genomgång av en instruktör i förra veckan men det var självklart svårt att hålla reda på alla övningar. Vi fick till en liten pratstund då jag skulle instruera en triceps övning. Jag tyckte hon var jätte duktig som gick på gymmet och hon kontrade genast med att berätta sin ålder. 83 år. Oh My God, tänkte jag. Hon hade tydligen ramlat och skadat sig och för att komma tillbaka "efter skadan" så har hon börjat gå på gym. Innan olyckan gick hon på medelpassen, och medelpass mina vänner, det är det inte många 50 åringar som orkar.

Antar att det är så jag kommer bli när jag är 83 år. Gå på gym och pumpa muskler. Hahaha..




Ett litet kort från hemresan efter jobbet. Man kan bara inte annat än att älska när man får lov att skrapa rutorna innefrån!!! Fy fan!


 



Imorgon väntar ledig dag. Som jag längtat. Träning x 3 om allt blir som det ska! =D







Kommentarer
Postat av: Emma

83 bast... fy f*n där ligger jag i lä....



Om vi har OTUR kan det bli ute-löpning i morgon på träningen........ så ta med springpjucksen. =)

2010-02-23 @ 00:00:02
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0