SLiTEN

Godkväll. Många besökare men dessvärre inget inlägg. Fy skam. Det har varit en lång dag idag. Men vi börjar från början:

Match igår och vinst med 5-0. Finns inte så mycket att säga om matchen. Dom var dåliga och vi gjorde det som behövdes. Lite så kändes det som. Hus som, vi vann matchen och det var huvudaken. Det är bara vinst som räknas! =)

Efter matchen var en liten lagfest inplanerad här. Som bestämt ramlade folk in vid halv 6 tiden, vi beställde mat och sedan var vi igång. Vi hade köpt biljetter till hela huset, för dom som ville med, och behövde tyvärr vara inne redan halv 10. För tidigt tyckte nog vi alla. Kvällen blev väldigt lång. Vi är annars vana med att gå ut först runt elva-tolv tiden för att sedan orka vara kvar till stägning vid 2. Igår fick vi nog strax över klockan 1.
Roligt att vi var ett gäng som var ut ändå. Tråkigt att stället är så sjukt stort att om man.. jag menar när man tappar bort någon så tar det alltför lång tid att hitta dom igen.

Jag var hemma strax innan två och somnade någon gång därefter. Upp för jobb mellan 11-17. Efter jobbet har fokus legat på pluggningen trotts att jag är så sjukt trött. Kompletteringsuppgifterna ska vara inlämnade idag. Jag har setat i ca 1 h, alltså inte alltför länge men med en studiebok på engelska så har jag redan tröttnat.


Tänkte få upp lite bilder från gårdagen men det vill sig inte! Dom kommer imorgon istället. Nu ska jag ta och fixa sista versen på uppgiften sen väntar tamigfan sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0