Tonfisksallad med vitlökssås



...kändes sådär. Men jag kan lova er att det var sjukt gott.

Sitter och smaskar i mig mat. Efter två träningspass på rad blir man lätt lite hungrig, och det kanske är så att allt smakar extra gott då?


Blev en liten segodag på jobbet, segodag=lugnt=inge folk=inga varor. Blev däremot världens godaste lunch med Åsa. Kycklingsallad från Kompis. Jag bara älskar den.








...och självklart en smaksatt latte på Waynes.







Imorgon väntar återigen en jobbdag. Ledig först nästa tisdag. Phu. Jobb imorgon 10-16, jag kan inte klaga på tiden. Hem och käka med M sen ska jag och Tone ta oss till Falun och FaluKuriren Arena för att se innebandy. IBF Falun vs Caperio Täby. Därefter är kvällen obestämd, återstår att se vad som händer.



NU: Soffan och TV
SEN: Sängen



GODNATT!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0