Trött, seg och matt

Ungefär så känner sig Bengtsson. Jobbet var skapligt segt trots rean, löning och en hel del rörelse i butiken. Jag kände mig inte alls på topp inför träningen. Trött var bara förnamnet. Träningen i sig var helt OK, men jag var mest trött och blev irriterad på massa saker som inte fungerade! Sån är jag.. Ibland har man sådana sneträningar.

Blev inge nytt protein imorse, fick trycka i mig det äckliga bakepro´t, både till frukost OCH efter gympasset. Om jag säger såhär, när jag höll för näsan gick det bra!

...men, efter jobbet åkte jag till Svea och där fanns mitt lovely protein. Måste ju helt ärligt vara det här med proteinet som gjorde att allt blev så fel från början. Hela dagen alltså. Imorgon är det världens bästa fredag och jag får börja dagen med världens godaste protein. Thank you!



Chocolate there is!



Nu ska det intas lite vitaminer och håret ska blåsas sedan är det tack och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0