Det börjar ta sig..

.. Ja träningsvärken alltså. Snart är jag fit for fight igen! Men jag antar att nästa smäll kommer då. Tung träning i 6 veckor, vi snackar 100 reps, 80 reps.... ja ni fattar TUNG träning. Så när träningsvärken lagomt har hunnit lagt sig så är det väl dags för nästa pass och återigen träningsvärk nå så in i helvete. Men jag är inte den som är den..
6 veckor, sen komer jag flyga på moln!

Gårdagen resulterade i att jag hamnade på ett dansgolv på någon inneclub i Lundvika C. Skulle hämta M och följde med in för att hälsa på jobbpolarna. En tequila shots senare (för deras del) så stog vi på dansgolvet. Runt 1.30 snåret bestämde vi oss för att åka.

Ikväll är det dags att återigen ta på sig dansskorna. Middag med jobbet och man vet aldrig vart det slutar. Tro mig, jag vet! Men först ett jobbpass, 10-17.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0