F R E D A G

Jag är inte det som brukar klaga på något, men nu kan jag inte låta bli, fy f*n var mina ben gör ont. Träningsvärk i benen har jag haft förut men det här går inte att jämföra. Det känns som i somras när jag hade kört ben och drog till med en sträckning i vardera lår efter en match. Det tyckte jag då va en underbar känsla men det är inget mot hur det känns nu. 2:e dagen brukar väl också vara värst så om jag har tur är det först imorgon jag kan börja gå riktigt och få min skönhetssömn.
Träningen igår gick skapligt ändå. Körde konditonsbana och självfallet kunde jag inte köra på max. Vi körde sammanlagt 10 varv och ju mer jag sprang desto mer mjukade benen upp sig. Så det var inga problem, det var först i början som jag var lite stel.

Jobb idag 12-20. Underbar tid för lite träning på morgonen, dessutom så är det under -10 strecket så en löprunda hade inte satt fel, men icke. Får nog vänta tills på måndag eller förhoppningsvis söndag.

Imorgon ska vi ut och äta med jobbet, kommer bli himla mysigt, och jag längtar till den goooda maten!!


2 Ipren är intagna i hopp om att göra undervärk!! Nu ska jag ta mig upp ur sängen, hur nu det ska gå, magen kurrar och det är frukost tajm!! Sen som sagt jobb till 20.





CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0