Godmorgon..

... allesamans!

Söndag och snart väntas att köra det tunga benpasset med Patric. Varit laddad sen förra gången vi körde så nothing can stop me!
Idag blir jag dock inte själv, Anna var även hon lite sugen på att följa med och köra. Så det kommer at bli grymt. Kl10 ska jag vara på gymmet i Falun. 1 timmes hårdkörning →en veckas träningsvärk. Underbart!

Ett 4-timmars jobbpass idag sedan väntar 2 dagars ledighet.

M åkte till Arlanda kl 5 inatt. Runt klockan 10 går planet. 1 vecka. Den veckan ska fyllas med jobb, träning och kompisar såklart! Här blir det aldrig ensamt!


Nu är det dags att packa väskan och dricka kaffe. Jag gör allt för att bli tipp topp till träningen!



Önska mig lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0