Lördag...

...och jag har preics kommit ur sängen och fått i mig lite frukost.

Gårdagen var bra. Riktigt bra. Gympasset gick väldigt bra. Jobbet gick bra trots att det är så lite folk nu dom här tiderna på kupolen. Byggde om i butiken, städade och sen var det helt plötsligt dags att gå hem. Hem och hem, dags att ta sig upp till IP för träning. Träningen skulle man väl kanske kunna säga att det var den sämsta hittills. Men man måste göra sådana träningar också.
Efter träningen mötte jag upp Erica på Maxi. Dags för en taco-mys-kväll. Var inte hemma först kl 1. Tiden bara sprang iväg. Mysigt var det. Pratade gamla goda tider och det tar ju sin lilla tid! Tack vännen! ♥

Nu väntar jobb 10-16 sen är det mys med M hela kvällen. Mat på Brokean Dreams, Biljard och sedan Snabba Cash och bio! Som jag längtar!




År och dagar sedan!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0