Nu får det vara nog

Soffläge hela dagen och då menar ja verkligen hela dagen. Det är den segaste och slöaste dagen jag någonsin vart med om. Ätit, kollat tv, käkat lite mer, dator, mat, soffa... Thats my day baby! Som sagt i särklass den slöaste dagen so far! Aldrig mer säger jag!


Efter att ha fått sittsår efter den förbannade soffan drar jag mig vidare till sängen för läggdags. Imorgon är en viktig dag. Therese cup. KIK är anmälda och det är jag och Sandy som står för coachningen. Kan det bli en coachvinst??? Återstår att se. Big day alltså. Be there!


Nu sängen och möjligen möjligen en springtur imorgon innan jobbet. Finns en pytte chans att det kan bli så. Bara vädret tillåter, alltså inte mer än 8 minusgrader, och bara inte sängen lockar alltför mycket... Så chanserna är inte alltför stora..





Man längtar inte alls tillbaka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0