Sitter i soffan...

...och slöar.

Borde väl springa, plocka med grejer eller träna. Göra något annat medan benen mår bra. Imorgon eller säg resten av nästa vecka kan jag väl slöa i soffan. Då kan jag ändå inte göra mycket annat, med tanke på den kommande träningsvärken.
Träningen gick bra imorse. Anna var med och hon var grym. Det gick bättre än sist och jag tror mycket av detta berodde på att vi var två. Man hann vila lite mellan varje set så det gjorde nog sitt. Men jag säger inte att jag inte kommer ha träningsvärk, för det kommer jag att ha. Hoppas bara att den inte blir lika extrem som sist.

Nog är man lite rastlös allt när man bara sitter här. Dock blir det En Annan Del Av Köping och sedan Johan Falk och därmed Joel Kinnaman. Senare ikväll. Appropå Joel Kinnaman. Gårdagen blev en trevlig tillställning. Vi käkade underbar mat på Broken Dreams sedan tog vi oss ner till stan för att spela biljard innan bion började. Jag var grym i thai men igår var det inte riktigt min dag. Kändes som jag behövde några matcher innan jag blev varm. Men fan, kom inte riktigt upp i samma standard ändå. Så jag är lite besviken. Dålig förlorare om inte annat.
Filmen då? Som alla snackar om. Jag blev nog mer beviken på filmen än biljarden. Den enda som inte svek var som sagt Joel. Den mannen är inte att leka med. Grymt snygg!












Imorgon och på tisdag är jag ledig. Underbart.
Nu soffan, Tv och käk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0