Soffläge och Paradise Hotel..

.. är vad som väntar.

Träningen som var lite mer planerad utomhus blev förflyttad inomhus, tack å lov. Blev styrka med stationsträning och sedan smålagsspel 3 mot 3. Grym träning. Älskar att köra fys med laget och tjejerna.
Kommmer nog vakna med lite träningsvärk imorgon men då skulle man ju kunna säga att allt är som det ska. Imorgon börjar dock veckans mission. Träning med Patrik. Han påstår att han ska knäcka mig och min ben. Återstår att se. Klart att jag kommer bli knäckt, har inte kört benträning sen någongång innan Thairesan men jag ska bevisa att jag fixar det! =D
Nå återkommer dock imorgon om hur jag mår... Ska bli roligt och spännande och se vad jag klarar!

Nu är det laddning inför morgonpasset som gäller. Vattenflaska, soffläge och paradise hotel!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0