Stel?

Klev upp ur sängen vid 1 tiden för att få i mig lite mellis innan gymmet. Keso och hårdbröd. Väl på gymmet blev det lugnt. 12 min cykling och 5 min crosstrainer. Mest för att få igång benen. Trappan ner efter "uppvärmningen" var inte att leka med..haha. Körde på lite hårdare med biceps och triceps, körde tung och visst tog det. Så träningsvärken kommer säkerligen att ha flyttas upp några dec tills imorgon.

Ska bli roligt att se hur rörlig jag kommer att vara på kvällens fotbollsträning. Just nu känns det inte allt för lovande. Men nog behöver jag allt lite springning och mycket strechning för att detta inte ska hålla i sig alltför länge.



Har precis lagat och ätit broccoli och skinkpaj. Helt ok. Det mättade. Nu kan det bli en liten siesta innan träningen. Jag älskar lediga dagar!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0