Trött

Hemma efter dagens fotbollspass och jag är sååå trött! Tog nog ut mig riktigt på träningen. Grymt kul var det och alltid extra roligt när vi är inne i hallen. Man blir extra pepp liksom och det gillar jag! =)

Har fått i mig lite käk och nu lagas det mat och mellis till morgondagens utflykt. Utflykt och utflykt. Utflykt till maserhallen och coachningen till Forssa BK Cup. Jag och Sandy står för coachningen. Detta kommer bli grymt. Jag kommer med andra ord bo i maserhallen i helgen, fotboll fotbolll fotboll. Som jag älskar det!

Fredag imorgon och sista jobbpasset för denna vecka. Ledig helgen och måndag och tisdag. Hur ska nu detta gå? Vad ska jag göra? Iof har jag lovat dom på jobbet att jag ska baka. Så där har vi ett mission! Resten löser jag nog.



Nu måste jag återgå till fixningen och planeringen inför morgondagen. Som coach har man ett stooort ansvar! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0