Absolut träningsförbud!


Jag har fått träningsförbud pga min ljumske. Jag ska vila. Det känns nästan lite som att få utegångsförbud. Inte roligt alls. Men förhoppninsvis håller sig detta förbud bara idag. 1 dag ska jag väl klara.

En ljumske är tydligen inte att leka med.. Eller rättare sagt en ljumskskada är inte att leka med. Så för att inte göra det hela värre är det absolut träningsförbud som gäller. Vila alltså. Jag hatar att vila. Men det är nog bäst att lyda.

Vad ska jag då hitta på? Jag och M ska leta dop present och käka ute i det fina vädret. Man kanske till och med får en liten anledning till att shoppa... ? =)




Inge fotbolls träning




Inget gym



Ingen springning





NADA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0