Egypten nästa!


Dagen har tillbringas i Falun och på Lugnet med lite sol och bad. Mycket trevligt. Blev dock mer solning än bad, badet spar jag mig tills vi kommer till Egypten med =)



 
Sandy med sin hamburgare


Annars är första instruktionen gjord, fortfarande träning, men det var ändå skönt att få ha den gjord. Jag känner att jag är på gång nu och jag tror både att jag och Marina tyckte att det gick bra. Tack för hjälpen.

Nu väntas 1 veckas semester. Om några timmar åker vi mot Arlanda. Planet går strax innan kl 9 imorgon bitti. Sol, bad och 1 veckas relax väntar. Det ska bli såå skönt.





 Mot varmare breddgrader...


Hörs om en vecka mina vänner
(om jag kan slite mig från stranden.. )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0