Fredag


Godmorgon!

Sitter och dricker kaffe och väntar på att jag ska orka ta mig ut och köra ett pass. Vad som står på schemat är dock oklart!

M kom hem igår efter en dryg vecka borta med jobbet. Blev grillning och film. American gangster på 6:an, dock somnade jag ganska så snabbt. Många timmars sömn inatt alltså, hur skönt som helst!

Packningen är igång och inatt/tidigt imorgon bitti bär det av mot Arlanda.




Dagen kommer annars bestå av träning, gräsklippning, shopping (måste handla en bra bok att ha med mig) och sedan blir det gymmet en vända för en instruktion. Känns skönt att jag är igång med det iallafall. Ca: 4 veckor återstår till licencieringen...


Dag för dagens första pass!


Den här låten gör inte en dåligt pepp! Lyssna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0