Tack och godnatt!


Ligger utsalgen i sängen. Så sjukt trött. Är det inte meningen att man ska vara pigg på semestern, det har jag fått för mig. Kvällen har spenderats i Falun och på Pitchers för att kolla matchen mellan Uruguay-Holland. Vinst för Holland med 3-2. Nu hoppas vi bara på att tyskarna fixar Spanien imorgon. Final väntas på söndag!!

Resletandet går sådär, helt sjukt hur mycket dom har gått upp i pris sedan jag kollade tidigare idag, vilket suuuger som faaan!

Imorgon ska jag ta mig ut på en springtur... Sedan ska jag försöka boka in mig på ett skivstångspass på friskis. Måste se till att hålla igång pumpen också nu under uppehållet, det kan bli så att det blir lite fööör mycket gym dom här veckorna annars. (Inget mig emot dock...)

Nej nu är det time för lite sömn! Ny dag väntar imorgon!


Sov gott allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0