Bad Hair Day


Min nya frisyr ja... Kort, kortare, kortast. Ovant. Helt klart. Har precis tvättat och plattat det och varför blir det inte "lika bra" hos frisören som när man gör det själv? Fy sjutton. Just nu är jag inte nöjd. Jobbigt läge...

Vi byter samtalsämnet helt enkelt..

Gymmet gick bra idag. Armar. Biceps och triceps i superset, ett 30 minuters gympass, sjukt bra om jag får säga det själv. Har nu också bestämt datum för provet. På tisdag är det dags att skriva det sista provet för att bli gyminstruktör. Därefter är det bara the big final kvar. Självaste licensieringen. Lite nervös är jag allt. I mitten av juli, eller i början av augusti är det dags... Nu är det bara träning och åter träning som gäller.


Imorgon väntar jobb. Förhoppningsvis får vi gå tidigare då vi ligger bra till. Kl 16.45 väntar sedan en lååång bussresa mot Östersund. Match väntar på lördag. Jobbiga, jobbiga bussresa. Övernattning fredag-lördag sedan är det buss heela vägen hem på lördag efter matchen. Först söndag får jag min helg... Som jag längtar!


Nu väntar sängen. Ge mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0