Gårdagen:


Fick liite gjort igår allt. Matlådelagning, tippen, tvättning och sedan grillning med amerikanskorna och grabbarna. Trevligt trevligt.

Bilder:



















Dagen då?

Jobb till halv 4 sen åkte jag till gymmet för att köra ett benpass, tyvärr stängde det redan halv 5 pga blodomloppet så det blidde ingen benträning idag. Får se om jag kör imorgon istället eller om jag flyttar fram det till måndag.

Måste göra om mitt träningsupplägg. Kör nu med 4-splitt och det funkar verkligen inte då jag inte har tid att gå till gymmet 4 ggr i veckan. Så numer måste jag försöka få ner det till 3-splitt. 1 benpass, sen de andra två återstår att se hur jag gör med. Måste klura lite...

Imorgon är det fredag och som jag har längtat. Inga planer än så länge men det dyker nog upp under dagen. Nu ska det slöas i soffan innan det är dags för sängen!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0