Onsdag


Ännu en jobbdag är avklarad och vi börjar närma oss helgen och semestern med stormsteg. 2 dagar återstår innan jag kan få göra allt det där jag aldrig annars har tid med.

Planerna under semestern:

♥ Träna, träna och träna. Man kan ju aldrig få nog av det! ;)

♥ Hälsa på underbara Tone och leva lite Sthlms liv

♥ Ge instruktioner på gymmet om och om igen för att sedan den 7 aug vara asbra då licensieringen väntar. Fick reda på resultatet i skrivningen förra veckan och jag klarade den! Wihoo.. :)

♥ Sista minuten resa med Sandy om priserna tillåter


...och massa massa annat skoj, om jag nu hinner med! :) Först väntar såklart PeaceAndLove!

Idag börjar det för min del, Rootvälta och Mika står på dagens schema. Först lite bloggskrivning på kikdam.blogg.se
sedan blir det grillning och därefter häng i festivalområdet. Låt bara solen fortsätta skina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0