Vill du hjälpa mig?


Innan licensieringen till gyminstruktör behöver jag ha hjälp av några personer för att öva på och ge instruktioner. Övning ger färdighet som det så fint heter.
Jag kommer att lägga upp ett program till dig som är nybörjare, allt efter dina behov. (Är du inte nybörjare så kan du alltid låtsas =D ) Vi kommer att gå igenom gymmet och kika på övningarna. Detta är mest för min egen del, då jag behöver öva, men självklart för din också. Det kanske blir en bra start på ett sk "nytt" och hälsosamt liv, låter inte det lite spännande?

Intresserad? Maila mig på [email protected]





Har varit ute på en skön kvällspromenad med Erica. Längesen vi sågs och pratades vid så vi hade en hel del att ta igen. Skönt som tusan var det iallafall att få strosa runt i den härliga värmen.
Härnäst väntar soffan och snart snart sängen. Jag är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0