Filmtips?

Mötet var lite halvsegt om jag ska vara ärlig. Långt och utdraget. Försökte så gott jag kunde med att hålla mig pigg för att inte bli seg till passet. Benpasset är alltid sjukt jävla drygt så det gäller att man är fokuserad och pigg. Efter att jag bytit om och fått trampa några varv på cykeln så kom jag genast igång. Musiken och stämningen gör ju sitt. Efter 1,15h var jag klar. Vinglade mig ut till strechrummet och just där var det som om jag fick ett slag i huvudet. Trött, tröttare, tröttast. Det var vad jag var (är)! Åkte hem och slängde i mig mat, korvstroganof och spaggetti som M lagat, sjukt gott btw. Efter maten har jag duschat och legat i soffan. Känner mig svag. Vill bara ligga kvar här under en filt resten av dagen med en bra film och en stoor godispåse. Risken finns tyvärr. Dock behöver jag hjälp med ett filmtips, känner att jag är lite dålig på den fronten.

Ikväll ska det lagas lite pannkaka, tjockpannkaka exakt. Så något uppehåll från soffan blir det allt. Ett mycket mycket litet uppehåll! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0